Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'hueman_remove_font-awesome' not found or invalid function name in /home/vfrtyr/public_html/hulladekvadasz.hu/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324
A mágneshorgászok szerepeltek a Duna Tv-ben - Hulladekvadasz.hu

A mágneshorgászok szerepeltek a Duna Tv-ben

Szokásos szerdai nap, reggeli kávé, tanakodtunk barátommal, mi legyen a következő mágnes peca helyszín. Beültünk a gép elé, megnyitottuk az e-maileket és rácsodálkoztunk, hogy az olvasatlanok között, egy a Duna Tv-től érkezett üzenet jött.

Csillogó szemekkel megnyitottuk, majd a következőket olvashattuk: szeretnének velünk egy riportot készíteni, mert nagyon érdekli őket a mágnes horgászat. Sikerült is már a másnapra egy időpontot egyeztetni, mivel sürgette őket a szerkesztési határidő. A helyszín számunkra egyértelmű volt, már jártunk ezen a környéken, sok sikeres fogásunk volt.

A műsor felvétele a dunaharaszti mólónál. Fotó: magneshorgaszat.hu

Ezen a partszakaszon volt egy szimpatikus móló, ami a horgászok közkedvelt helye, sajnos 3-4 ember mindig volt rajta, ezért még nem volt szerencsénk ott dobálni. Bízva abban, hogy az őszi, kicsit borult időben talán nem lesz rajta horgász, így ide hívtuk a Duna Tv stábját.

A család-barát műsorban mágneshorgászaink. Fotó: Duna Tv / Család-barát műsor

Mikor megérkeztünk, 2 horgász épp szórta be az etetőt, a harmadik akkor szisszentett rá egy sörre. Mivel a környező helyeket már alaposan átdobáltuk, ragaszkodva a mólóhoz odamentünk, hátha sikerül 1 órára megszereznünk a helyet. Ezúton is megköszönve, szó nélkül átadták nekünk a mólót, így el is kezdődhetett a forgatás. Debütált az újonnan beszerzett mágnesünk, amit csak úgy hívunk a „Góliát”.

A webshopunkban már nálunk is kapható, 160kg-os tartóerejű mágnes, jelenleg a legnagyobb a piacon ebben a műfajban, ezért nagy reményeket fűztünk hozzá. Első dobásra, ha nem is, de másodikra megérkezett a nagy zsákmány, egy pénzkazetta.

A szajré.

Kinyitottuk, de tele volt iszappal, kagylómaradványokkal, így nem láttuk mi van benne. Nem akartunk ezzel „időt húzni”, hogy kitisztítsuk, mivel egyre kezdett sötétedni és a forgatásnak még nem volt vége.

Ezen a videón láthatjátok, a doboz tisztogatását.

Jó hangulatban telt ez az 1 óra, amit kint eltöltöttünk, a stáb tagjai is kipróbálták a mágnes horgászatot, széles mosoly volt mindenkinek az arcán, látszott, hogy ők is élvezték a dobálgatást.  Az október 24-i Család-barát műsorban került bemutatásra a rólunk készült riport.

A letakarított pénzkazetta és annak tartalma.

Szemétszedés.hu -n is lehet csoportos mágnes horgászatokat szervezni.